Post by prodescalfime on Feb 22, 2022 22:59:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange edelstener hack ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker dette spillet. Det er fantastisk, men jeg hater delen av å vente tre timer på utstyret ditt, men dette spillet er kjempebra, jeg anbefaler at du laster ned spillet nå. (Du lager mat og har det gøy) Jeg elsker dette spillet yoh. Du konkurrerer mot sjefer og betjener kunder, og det er verdt det, så jeg vil anbefale deg å trekke fra to timer og gjøre det en time å vente på forsyninger. Takk skal du ha.
Antatt å være et flott spill, men kostnadene for noen forsyninger er litt for høye. Tilleggene er ikke et stort problem. Men med de intense popup-tilleggene er prisen på dette spillet for dyrt.
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Fritidsspill vzuh
En god opplevelse å lene hvordan lage mat
det er et bra spill, men hvis du ikke har forsyninger kan du ikke spille neste utfordring, så prøv å fikse det raskt
Veldig vanedannende ..jeg tror jeg elsker dette spillet, men du må vente i tre timer før forsyningen er for mye.
Det er for vanskelig å tjene nok penger, selv om jeg har høyest poengsum. Det er derfor jeg ikke kan kjøpe nødvendig utstyr.
Jeg elsker å spille dette jeg nådde 🎄 Julenivå, men jeg mistet datalagring Den er ikke tilkoblet fb-kontoen min Mye moro å spille den..... det er utrolig...... jeg vil gi deg 4 stjerner fordi det ikke er det jobber med å koble til min forrige konto
Spillet er bra, men det bør bevege seg raskt, og maskiner bør også lage mat raskt uten å bruke mynter, forbedre det, så vil det være et superbt spill, gjør raskt det jeg sa, forbedre det
Fint spill, men noen ganger tror du at du gjorde det bra, men resultatet viser nei. Anbefales til de som ikke liker å bli beseiret
Morsomt spill, men det tar så mange mynter å oppgradere kan aldri slå et nivå med mindre du bruker penger på å oppgradere, nei takk
Spillet har nektet å spille etter å ha nådd 11
Dette spillet pleide å gi meg 250 poser, men nå gir det meg 50 poser, vær så snill å fikse dette på telefonen min
Dette spillet er min favoritt. Vi spiller så mange nivåer. Mer mat. Vi trodde ikke å avinstallere denne appen. Meget sannsynlig spill. Men online er så dårlig. Vennligst forbedre online.
Spillet er fullt av moro, men jeg gir det to stjerner fordi det er for mye å vente i 4 timer for å få forsyninger. Og forsyningen er bare 50 forsyninger
Den er glitrende og for ikke å nevne at det tar altfor mye tid å spare opp diamantene dine for å få oppgraderinger. Jeg kommer ikke til å spille dette igjen
Square Bird የተለመደ irpi
Kwento sa Kusina : Laro ng Pagluluto Casual asae
Alt for mange annonser
Elsket det mye tidligere, men nå er det ødelagt. Jeg kan ikke spille videre etter chocoville med mindre jeg betaler. Det er ikke rettferdig, jeg lastet det ned på nytt fordi det forårsaket det samme problemet tidligere, men aldri etter denne nedlastingen VERSTE SPILLET JEG NOENSINNE HAR SPILLET😤😤😤😤😤😤 😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤
Jeg elsker dette spillet, jeg spiller det hele tiden, det eneste jeg ikke er fornøyd med er i den andre telefonen min. Jeg hadde kjøpt beholderen for ekstra mat da jeg byttet spillet over til denne telefonen, den vil at jeg skal kjøpe den igjen. ikke riktig
Fire nivåer er veldig gode å spille, men fra chocovila kommer den aller verste haken ikke ved å trykke 1 gang du må trykke 3 ganger så kommer
Jeg er hvordan få diamanter ... og annonser .. Jeg vil ha annonser eller diamanter. Jeg vil ha øyeblikkelig forsyninger... så jeg vil ha diamanter og annonser. Vennligst gi meg folkens.... Vær så snill vær så snill.. Jeg liker dette spillet.. Jeg elsker dette spillet.. Og avhengig av dette spillet.. Vær så snill..
Det var perfekt før ... men nå er for mye annonser og spill ikke jevnt lenger ...
Dette er et veldig bra spill. Jeg liker det fordi det lærer deg hvordan du lager mat. Jeg vil aldri slette dette spillet. Jeg gir en 💯 🌟 til disse spillene. Det er et bra spill og jeg håper du vil like også. Skam!!! til de som hater dette spillet.
Det gir meg ikke alle kundene mine. Det korte meg alltid tre kunder. Spiller på mobilen min. Som er en galakse mini s 4
Det er et ganske morsomt spill, men du må vente i omtrent 4 timer for å få forsyningene. Hvis du er en innlagt person, anbefaler jeg deg ikke å spille dette spillet.
Jeg har holdt meg fast på samme nivå i flere måneder. Så jeg spiller stort sett ikke denne lenger....
Spillet er kjempebra, men jeg gir det 3 stjerner for hver gang jeg lukker spillet etter å ha vunnet flerspillermodusen .... neste gang jeg åpner spillet er alle premiene mine borte ... vennligst løs dette problemet
OPPDATERING: Jeg sendte en e-post til skaperne av denne appen. Jeg hørte aldri tilbake fra dem. IKKE KJØP NOE I DETTE SPILLET! DU FÅR DET IKKE. Jeg har nettopp kjøpt en avtale hvor jeg ville få 400 diamanter for €1,09. men jeg fikk ikke diamantene mens jeg har betalt. Ville elske å få diamantene fordi jeg betalte for dem!
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Jednoduché hry wtn
Ved å bruke det for første gang virker det greit. Men det er så bortkastet. karakteren er for treg.og det er annonser som plutselig dukker opp
Jeg elsker dette spillet, folkens herlige spill, jeg har rangert fem stjerner fordi for å forbedre spillet neste gang bedre, men noen annonser kommer er det greit. Jeg liker det og spiller bra folkens spiller bra dette spillet er trygt, ikke sporet eller hacket, men minn om at spill bra. Vennligst se først anmeldelser og last ned spillene du laster ned. Vel, vær så snill, ranger hele stjerner for å forbedre spillet, men ber dere alle. Alle kan spille dette spillet, vennligst kommenter meg hva jeg vurderer her, hvis jeg har skrevet bra eller ikke. hade folkens@@
Jeg liker spillet, men jeg kjøpte det. 26. august 2020 for ekstra forsyninger +100. Jeg mottok ikke varene jeg betalte for. Jeg vil ha tilbakebetaling av 2,13 jeg ble belastet med. På grunn av at jeg nesten fullfører spillet nå uten. De ekstra forsyningene som jeg ikke mottok. Det ble betalt via Google-kontoen min. Nå som jeg fullførte spillet. Jeg likte det veldig godt, skulle ønske det varte lenger. Det er et av de beste matlagingsspillene. At jeg har spilt og jeg spiller mange av dem.
veldig bra, men tar mye tid 8n lasting
Jeg har ikke spilt spillet ennå, men det ser bra ut.
Å oppdatere utstyr er irriterende... Myntene er konstante, men oppdateringen av utstyr er høyere
til mange annonser, og noen ganger henger det, men jeg kan takle det, men annonsene er veldig irriterende.
Dette spillet er veldig kjedelig Det har så mange annonser at jeg hater det.
Å installere denne appen er ikke annet enn bortkastet tid. Denne appen åpnes ikke engang etter installasjon. Venner, jeg anbefaler deg å installere en hvilken som helst annen app. Denne appen fortjener ikke en eneste stjerne
Hater at du ikke kan spille fullversjonen gratis
Jeg elsker dette spillet, men nylig mistet jeg alle myntene mine på en mystisk måte, også da jeg prøvde å tjene flere mynter ved å spille spillet, forblir ikke antallet det samme 😏😏
Dette spillet er det beste spillet jeg noen gang har spilt... Vi må lage deilig mat... Jeg tror alle må laste ned dette spillet... Utrolig!! Fortsett med det.👍👍
Hvorfor tar det så lang tid å få forsyninger? For mye penger for oppgraderinger og alt koster så mye...edelstener er vanskelig å få tak i...det kan virkelig være et bra spill, men dere er alle for grådige...kommer til å avinstallere...bc jeg betaler ikke for å spill..hvis jeg ikke kan tjene dem gjennom selve spillet, så er det bye bye...
Appen er veldig bra, men jeg vurderer en trestjerners på grunn av forsyningene, finishen raskt og kaster bort tid på å gjenvinne
fint spill, men må vente på edelstener eller forsyninger som er irriterende.. spillet bør pågå kontinuerlig.......